Brak produktów
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i zasady prowadzenia sprzedaży za pośrednictwem Sklepu decovena.pl, prowadzonej przez S&L Group sp. z o.o. . z siedzibą pod adresem ul. Kpt. St. Brykalskiego 2, 18-430 Wizna, NIP 7182159192, KRS 0000927068, Polska (zwanej dalej: „Sklep”) oraz określa warunki, zasady oraz sposób świadczenia usług za pośrednictwem Platformy e-commerce.
§ 1 Definicje
§ 2 Postanowienia ogólne
§ 3 Zamówienia
§ 4 Płatności
Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
Ceny przesyłek określone są w „cenniku dostawy”.
Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę o ile oferta cenowa na dany produkt nie stanowi inaczej.
Na prośbę Klienta wystawiana jest faktura VAT, w pozostałych przypadkach do każdego zakupu dołączany jest dowód zakupu.
§ 5 Wysyłka
Dostawy są realizowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy kradzieży części przesyłki w transporcie.
Wysyłka towaru następuje nie później niż w terminie 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty, obejmującej koszt towaru i koszt przesyłki, na rachunku bankowym Sprzedającego. Jeśli czas wysyłki z przyczyn losowych mógłby ulec opóźnieniu, Sklep zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Klienta.
Koszty wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej są wskazane na stronie Sklepu decovena.pl.
§ 6 Reklamacje
Klient może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: biuro@decovena.pl lub w formie pisemnej na adres Sklepu. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Klienta,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
W przypadku stwierdzenia wady lub uszkodzenia towaru, które nie zostały zidentyfikowane podczas odbioru przesyłki, Klient jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Sklep decovena.pl, a także przesłać towar na adres wskazany przez Sklep w oryginalnym opakowaniu wraz z dokładnym opisem szkody i dowodem zakupu.
Klient traci uprawnienia do reklamacji, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sklepu o tym fakcie.
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie 14 dni od daty dostarczenia towaru do Siedziby firmy.
Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
Reklamacji nie podlegają wszelkiego rodzaju celowe lub przypadkowe uszkodzenia mechaniczne: rozdarcia, przecięcia, zaciągnięcia oraz uszkodzenie wynikające ze złego użytkowania.
§ 7 Prawo do odstąpienia od umowy
Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).
W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje. Możliwość taka dotyczy konsumentów i wynika z ustawy o Prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827).
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować Sklep decovena.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną adres biuro@decovena.pl).
Adres do zwrotu:
S&L Group sp. z o.o
ul. Kpt. St. Brykalskiego 2
18-430 Wizna
e-mail: biuro@decovena.pl
tel. 530 880 078/530 880 079
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sklep decovena.pl zwraca należność, nie później niż 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności Sklep dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. Sklep decovena.pl może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.
Zwracany towar należy odesłać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
Należy przesłać nieuszkodzony i nieużytkowany towar (produkty nie mogą być wyprane), w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Ewentualne gratisy również podlegają zwrotowi.
Klient będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
(Wzór oświadczenia, które należy wypełnić i odesłać w przypadku odstąpienia od umowy)
FORMULARZ ZWROTU TOWARU
Nr. zamówienia:............................ Data otrzymania:..................................................
Numer paragonu/faktury:................................. z dnia: ...............................................
Nazwa towaru: .........................................................................................................
Imię i nazwisko:.........................................................................................................
Adres: ......................................................................................................................
Telefon:................................E-mail: ..........................................................................
Kwota zwrotu:........................zł. Słownie:.................................................................
Proszę o zwrot na rachunek bankowy:
Nazwa Banku:..................................
Numer rachunku .......................................................................................................
...............................
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)
§ 8 Promocje i kupony rabatowe
Sklep oferuje swoim Klientom możliwość korzystania z kodów rabatowych: kwotowe, procentowe, darmowa dostawa.
Wszystkie Promocje i Kupony rabatowe można wykorzystać przy zamówieniu o wartości nie mniejszej niż ta określona w promocji lub kuponie rabatowym.
Rabaty zostają automatycznie naliczone w zależności od rodzaju Promocji lub Kuponu.
Udział w Promocjach i Kuponach rabatowych jest dobrowolny.
W celu wzięcia udziału w Promocji i Kuponach rabatowych Klient musi zastosować się do reguł promocji.
Promocja trwa do wyczerpania produktów promocyjnych lub do zakończenia terminu określonego w promocji.
Kupon rabatowy może być wykorzystany przez użytkownika, który wpisze go w odpowiednie pole w koszyku w sklepie internetowym www.decovena.pl.
Wielkość liter i innych znaków ma znaczenie tak samo jak ich ilość.
Brak wpisania hasła w pole kodu promocji oznacza iż nabywca zaniechał prawa skorzystania z promocji w stosunku do danej transakcji.
W takiej sytuacji z chwilą potwierdzenia zamówienia traci on ostatecznie prawo do skorzystania z promocji w odniesieniu do dokonanej transakcji.
Kupony rabatowe po przekroczeniu terminu ważności są nieaktywne i nie mogą zostać użyte.
Naliczanie rabatów nastepuje w dzień złożenia zamówienia. Promocje nie działają wstecz.
Za wadliwe lub niepełne odczytanie hasła Promocji i Kuponów rabatowych Sklep nie ponosi odpowiedzialności.
§ 9 Ochrona danych osobowych
Wszelkie dane osobowe wprowadzane przed Klienta za pośrednictwem Sklepu służą tylko i wyłącznie realizacji zamówienia. Nie będą one w żaden inny sposób przetwarzane ani udostępniane innym podmiotom.
Klient podczas rejestracji, może wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach reklamowych wyłącznie na potrzeby sklepu decovena.pl (subskrypcja Newslettera sklepu, informacji o nowościach i oferowanych rabatach).
Klient ma prawo dokonać zmian w danych osobowych w swoim profilu, w każdym momencie za pośrednictwem strony decovena.pl, a także na swoje życzenie, usunąć je z bazy sklepu.
§ 10 Prawa autorskie
Wszelkie opisy zawarte na stronie Sklepu są własnością firmy S&L Group sp. z o.o . z siedzibą pod adresem ul. Brykalskiego 2 18-430 Wizna, NIP 7182159192, KRS 0000927068 i nie mogą być kopiowane bez zgody właściciela.
Wszelkie zdjęcia są własnością firmy S&L Group sp. z o.o . z siedzibą pod adresem ul. Brykalskiego 2, 18-430 Wizna, NIP 7182159192, KRS 0000927068, ich kopiowanie i używanie jest możliwe tylko za pisemną zgodą właściciela przy jednoczesnym podaniu źródła.
§ 11 Postanowienia końcowe
Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.
Wszelkie kwestie nieuregulowane powyższym Regulaminem są rozstrzygane zgodnie z przepisami prawa obowiązującego na terytorium RP.
Aktualizacja Regulaminu dn. 25 grudnia 2014.
Aktualizacja Regulaminu dn. 27 grudnia 2021.
Bądź na bieżąco